środa, 20 marca 2013

Czas.

Już czwarty dzień...

Powiadają, że czas leczy rany... Tylko dlaczego on mi je zadaje?! Codziennie kocham ją jeszcze bardziej... TO JEST CHORE!!1 Przecież uczucie nieodwzajemniane zadaje ból większy od tego jakby ktoś wbił w ciało nóż... a niestety wiem jak smakuje stal noża...
Próbowałem na siłę o tym co czuję zapomnieć... I nie dało rady... Dalej pamiętam...

Dzisiejsza noc była jeszcze gorsza... Jeszcze bardziej śniły mi się wspólne chwile... One nie chcą, żebym zapomniał... Budziłem się co chwila, a teraz znów nie mogę zasnąć...

Dzisiejszy dzień był naprawdę chujowy... Znajomi w szkole kazali mi "wypierdalać" ze szkoły i wrócić w lepszym humorze... Nie dziwię im się... Kto by chciał patrzeć na przechodzącą zjawę...

Dzisiejsza lista imoł-tracków nie ogranicza się tylko do jednego utworu... tylko do całego albumu. Taaaaaa... znowu Piotr Rogucki... Ale tym razem cały zespół czyli COMA... Albumem jest Hipertrofia (w tym głównie kawałki takie jak: Osobowy; Ekhart; Widokówka...)

Boję się, że skończę jak Werter

Tęsknię.

1 komentarz:

  1. Nie skończysz jak Werter, bo nim nie jesteś :) i jestem tu by choć troszeczkę Cię wesprzeć i podnieść na duchu:) choć wiem, że to mało da, ale żebyś przynajmniej wiedział że masz wsparcie wśród znajomych:) a jeśli Cię mój komentarz poirytował, nie szkodzi, mów od razu prosto z mostu, nie obrażę się i nie mogę mieć Ci za złe, bo wiem co jest dla Ciebie najważniejsze:)

    OdpowiedzUsuń